smasem
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

احدث النكت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Rony
نائبة المديرة
نائبة المديرة
Rony

انثى عدد الرسائل : 150

احدث النكت Empty
مُساهمةموضوع: احدث النكت   احدث النكت I_icon_minitimeالأربعاء مارس 05, 2008 12:57 am

احدث النكت Ecc14008

جبتلكم شوية نكت تحفففففففففة Very Happy

1-صرصار ندل عزم 4 اصحابه علي الغدا ولما اتجمعوا كلهم ... شد عليهم السيفوووون

2-ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش

3-واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لمامى هقولك أنت

4-غبي راح عمل سشوار عند الحلاق وقال عندي فرح بعد اسبوع وعايز شعري يفضل حلو كده الحلاق قاله بس ابعد عن الميه -- رجع بعد 3 ايام بيقول للحلاق ...... عطشـــاااااااان.

5-فى المتحف المصرى سأل الولد أبوه ,تمثال مين ده يابابا؟ ,رد الاب : مش عارف يابنى ...... طب صورة مين دى يابابا؟ , مش عارف يابنى ..... طب مين اللى محنطينه هناك ده يا بابا ؟؟ , مش عارف يابنى ..... شوية و أم الولد قالتله: ياواد بس بقى كفاية اسئله تعبت أبوك ........, رد أبوه : ياوليه خلى الواد يسال علشان يتعلم

6-واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

يارب تكون عجبتكم Smile

عدل سابقا من قبل Rony في الأربعاء مارس 05, 2008 3:55 am عدل 1 مرات
smsmaya
الادارة
الادارة
smsmaya

انثى عدد الرسائل : 314

احدث النكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: احدث النكت   احدث النكت I_icon_minitimeالأربعاء مارس 05, 2008 2:04 am

Smile Smile
تسلم ايدك رنيونتى
على مجموعة النكت الجميله دى

تحياتى لكىthanks
https://smasem.ahlamontada.net

احدث النكت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-